آموزش شلوار انتخابات بیمارستان ریاست مجلس

آموزش: شلوار انتخابات بیمارستان ریاست مجلس بیمارستان انتخابات ریاست جمهوری خبر زیر ذره بین

گت بلاگز وب‌گردی فواید شگفت‌انگیز خوردن صبحانه

خوردن مقدار متعادلی کربوهیدرات، پروتئین بدون چربی و حتی کمی دسر می‌تواند کمک‌تان کند که جهت باقی روز، انتخاب‌های غذایی سالم‌تری داشته باشید.

فواید شگفت‌انگیز خوردن صبحانه

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، محققان ثابت کرده اند کسانی که صبحانه می خورند، راحت تر می توانند وزن مناسب خودشان را حفظ کنند. خوردن مقدار متعادلی کربوهیدرات، پروتئین بدون چربی و حتی کمی دسر می تواند کمک تان کند که جهت باقی روز، گزینش های غذایی سالم تری داشته باشید. با خوردن یک صبحانه مفصل (همراه با دسر)، بدن ما احساس سیری می کند و نیازی به این ندارد که با خرده ذلت و میل و هوس غیرواقعی به خوردن، مدام به دنبال جبران کالری های از دست رفته باشد. این کار به نوبه خود به ترویج عادات درست غذاخوردن کمک می کند و باعث می شود وزن مناسب خودتان را حفظ کنید.

عبارات مهم : رژیم غذایی – وزن مناسب
افزایش تمرکز

زمانی که می خوابیم، بدن مان جهت یک مدت وقت طولانی بدون سوخت هست. با از بین بردن وعده صبحانه، بدن تان در حالت خواب باقی می ماند و انرژی اضافی را از مخزن ذخیره اش دریافت می کند. این امر باعث می شود بدن و مغزتان سخت تر تلاش و هورمون های استرس آزاد کنند و درنهایت باعث شوند که احساس خستگی و رخوت داشته باشید. خوردن ترکیبی متعادل از کربوهیدرات های سالم، پروتئین و چربی، به روند سوخت گیری تان کمک می کند و به بدن و مغزتان نیرویی را می دهد که جهت زیاد کردن تمرکز و توجه در باقی روز نیاز دارید.

تقویت متابولیسم بدن

هنگام خواب، متابولیسم بدن کندتر می شود. خوردن یک صبحانه متعادل، عالی ترین راه جهت شروع مناسب سوخت وساز بدن و کلیدی است جهت اینکه باقی روز را پرانرژی بمانیم. حفظ سوخت وساز سالم، بخش مهمی از حفظ یا از دست دادن وزن هست.

ترویج داشتن یک رژیم غذایی سالم

افرادی که هر روز صبحانه می خورند، رژیم غذایی مغذی تری دارند. خوردن یک صبحانه متعادل و مغذی باعث می شود عادات غذاخوردن تان در باقی روز روی حساب و کتاب باشد. همچنین جلوی گرسنگی بیش از حد و میل و هوس شدید به خوردن را که در اثر افت شدید فشار خون رخ می دهد، می گیرد. صبحانه متشکل از کربوهیدرات های پیچیده، پروتئین اوج و چربی زیاد، مانع از سقوط سریع قند خون شده است و مانع از این می شود که میل شدیدی به خوردن داشته باشید. چنین صبحانه ای به شما این شانس را می دهد که جهت گزینش گزینه های غذایی سالم، در باقی روز مبارزه کنید؛ چراکه بدن شما نیاز شدید به قند نخواهد داشت.

مانع پرخوری درطول روز

بر اساس گزارش سایت پلیس، احتمال بروز اضافه وزن در کسانی که معمولاً قید صبحانه را می زنند، 50 درصد زیاد هست. زمانی که شما گرسنه هستید و میل به خوردن چیزی دارید، چه اتفاقی رخ می دهد؟ دوست دارید مقدار بیشتری از آن ماده خوراکی را بخورید. این تناوب باطل را با دریافت کمی کالری هنگام صبح بشکنید. این امر کمک تان خواهد کرد که درطول باقی روزتان سیر بمانید و مانع از این می شود که مدام درحال خوردن باشید.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم غذایی | وزن مناسب | صبحانه | پروتئین | کالری | تمرکز | خوردن صبحانه | فواید صبحانه


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz